Vanliga frågor och svar :
Tar ni emot husdjur?
Hur är det med avbokningspolicy?
Vilken tid är incheckning/utcheckning?
– Incheckning från 15:00.
– Utcheckning senast 11:00.
Har ni bemanning dygnet runt?
– Vi har begränsade tider i receptionen. Kolla med oss direkt gällande dessa tider då de anpassas efter säsong.
Kan man få tidig incheckning?
– Rummet är garanterat från kl. 15:00. Önskar ni tidigare incheckning kan ni höra av er i förväg och fråga oss. Vi kan tyvärr inte lova någonting.
Går det att checka ut senare?
– Utcheckning är kl. 11:00. Skulle ni ha frågor kring detta så fråga receptionspersonalen vid incheckningstillfället.
Har ni parkering?
– Vi erbjuder fri parkering på skyltat område på gården.
Har ni laddstation för elbil?
– Vi har laddstation så att ni kan ladda bilen hos oss mot en fast kostnad om 150 kr per laddningstillfälle. Ni kan betala för laddningen i receptionen.
Vilken tid serveras frukost?
– Frukosttiderna anpassas efter säsong men eftersom vi i dagsläget serverar frukosten på hotellrummen kan gästerna själva välja vilken tid som passar bäst mellan kl 07.30 och kl.10.00.
Bor barn gratis? Vad kostar bäddsoffa/extrasäng?
Avbokning
– Avbokning kan ske kostnadsfritt t.o.m kl. 12.00 tre dagar före ankomst.
– Avbokning sker enklast via kundportalen, du hittar länken i din bokningsbekräftelse. Annars går det även bra att höra av dig direkt till oss på fontanens@gmail.com så hjälper vi dig.
– Notera att ingen återbetalning sker vid avbokning senare än tre dagar före ankomst.
Hantering av personuppgifter
– Dina personuppgifter hanteras enligt GDPR. Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter i vår integritetspolicy.
Övrigt
– Fontänens Bed & Breakfast är rökfritt.
Har du några frågor?
– Kontakta vår bokningsavdelning på telefon 040-620 80 20 eller maila till fontanens@gmail.com så hjälper vi dig.