Bokningsvillkor och allmänna villkor

Vanliga frågor och svar :
Tar ni emot husdjur?
– Ja, det går bra att boka till husdjur i vissa av våra rum mot en extrakostnad (se tillval).
Hur är det med avbokningspolicy?
– Senast 3 dagar före ankomst.
Vilken tid är incheckning/utcheckning?

Incheckning från 15:00.

Utcheckning senast 11:00.

Har ni bemanning dygnet runt?

Vi har begränsade tider i receptionen. Kolla med oss direkt gällande dessa tider då de anpassas efter säsong.

Kan man få tidig incheckning?

Rummet är garanterat från kl. 15:00. Önskar ni tidigare incheckning kan ni höra av er i förväg och fråga oss. Vi kan tyvärr inte lova någonting.

Går det att checka ut senare?

Utcheckning är kl. 11:00. Skulle ni ha frågor kring detta så fråga receptionspersonalen vid incheckningstillfället.

Har ni parkering?

Vi erbjuder fri parkering på skyltat område på gården.

Vilken tid serveras frukost?

Frukosttiderna anpassas efter säsong men eftersom vi i dagsläget serverar frukosten på hotellrummen kan gästerna själva välja vilken tid som passar bäst mellan kl 07.30 och kl.10.00.

Avbokning

Avbokning kan ske kostnadsfritt t.o.m kl. 12.00 tre dagar före ankomst.

Avbokning sker enklast via kundportalen, du hittar länken i din bokningsbekräftelse. Annars går det även bra att höra av dig direkt till oss på fontanens@gmail.com så hjälper vi dig.

Notera att ingen återbetalning sker vid avbokning senare än tre dagar före ankomst.

Hantering av personuppgifter

Dina personuppgifter hanteras enligt GDPR. Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter i vår integritetspolicy.

Övrigt

Fontänens Bed & Breakfast är rökfritt.

Har du några frågor?

Kontakta vår bokningsavdelning på telefon 040-620 80 20 eller maila till fontanens@gmail.com så hjälper vi dig.